wtorek, 8 marca 2011

Gatunki rybki kilka podpowiedzi

Od niedawna nakierowałem się na gatunki rybek akwarystycznych plus nowatorskie akwarium. Wiem bez sprzecznie, iż nie powinno się kupować zbyt małego zbiornika, toteż ustanowiłem sobie za minimum akwarium około 60 L w jakim będę dbał o rybki akwariowe.

Większości akwarystów myśli iż owe akwarium i tak jest za małe. Po kolei muszę wziąć pod troskę dojrzewanie zbiornika, co muszę najpierw zakupić, jakie dekoracje, jaka roślinność. które rybki akwariowe chciał bym hodować. Mam w wyobraźni rybki akwariowe nie duże http://ryby-akwariowe.blogspot.com/, żyjące w stadach. Trzeba rozpatrzyć wiele rzeczy. Jak dużo trzeba wydać na moje akwarium, następnie woda do zbiornika powinna być ustana minimum 3 tygodnia, kolejna sprawa to muszę zakupić grzałkę, filtr, termometr. Muszę pomyśleć jaki biotop chcę mieć, jakie ryby do owego zbiornika, zależało by mi aby posiadać ławicowe ryby akwariowe czyli platki, należy pamiętać iż jak wiadomo na jeden centymetr ryby akwarystycznej potrzeba litr wody. Muszę zaopatrzyć się w żwir wygotować potrzeba lub wyparzyć przed włożeniem do baniaka.
Rybki - paletki natura discus w aquarium jednak jakim